26 Mayıs 2011 Perşembe

Yeni Hayat...

Çoook uzun zaman olmuş yazmayalı. Ben kocaman basketçi oldum. Adımı soranlara kimi zaman böyle diyorum, kimi zaman da ateşçi diyorum. Konuşmada dur durak bilmiyorum. Yatacağım zaman özellikle, hiç susmuyorum. Artık bizimkiler off demekten kendilerini alıkoyamıyorlar. Ben de nedenini sormaktan ;)

Bunun yanı sıra hayatımızda da bir sürü yeni şey oldu. İstanbul'a taşındık. Mamam yeni görevine başladı (pardon, eski görevine geri döndü). Yeni bir bakıcı teyzem oldu. Kreş'e başladım. Artık evde sıkıntıdan patlyordum ki kreşe yazılmam benim için çok iyi oldu. Şu anda alışma dönemindeyim. 15 Haziran'dan sonra yarım güne geçeceğim, sonrasında da tam güne geçeceğim inşallah. Nerdeyse evdeki hiç birşey artık bana hitap etmiyordu.

19 Mayıs'ta bezden gece ve gündüz olarak temelli kurtuldum. Bunu başka yazımda yazacağım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder