26 Mayıs 2011 Perşembe

Güle Güle Bebek Bezi...

Her yerde "ben abi oldum, ben abiyim" diye üstüne bastıra bastıra söylüyordum ki kimse bana bebek veya küçük demesin diye. Madem abi oldum dedim, beze de güle güle deme zamanının geldiğine karar verdim ve 19 Mayıs'ta mamam ve babamla birlikte evde olduğumuz 4 günlük tatili fırsat bilerek bezimi çıkardım. Madem bezimizi gündz çıkardık, tecrübeli anneler uyardı "gece de altını bağlamamanız gerekir, ya hep ya hiç dediler". Biz de bu uyarıyı dikkate alarak gece uyanamama riskini de göze alıp bezimize sonsuza kadar elveda dedik. İlk 2 gün gündüz ufak kaçırmalarımız oldu. 1 kere de gece kaçırmamız oldu. Onun dışında maşallah çok iyiyim.

Mamamın elinden tutup sevinçle "çiş geldi" diye tuvalete koşuyoruz :) Tamamiyle değişen hayatımıza bu yeniliği de katarak büyük bir rahatlık sağlamış olduk :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder