26 Mayıs 2011 Perşembe

:::Küçük Şeyler Anaokulu:::

Birkaç kreş gezip, deneyimlere kulak verdikten sonra Ataşehir'deki "Küçük Şeyler Anaokulu" na yazdırdılar beni. Şu anda alışma (oryantasyon) döneminde olduğum için haftada 3 gün 1,5 ar saat gidiyorum. Maaşallah, şimdilik iyi. Oyun odasına giriyorum. Sürem dolunca da hafif ağlamaklı beni almaya kim geldiyse ona koşuyorum. Gören de sanki içeride hiç eğlenmedim, hiç oynamadım sanacak. 1,5 saat keyifle hamur yapıyorum, legolarla oynuyorum, büyüteçle oyuncakları inceliyorum, hiç bizimkileri aramıyorum. Eeee o da benim tiribim, olacak o kadar. Biraz oyuncuyum laf aramızda. Yalancıktan küsmeler, yere bakıp küçük Emrah taklitleri, hastaymış gibi sessizce yatmalar :D Çok seviyorum dramayı, hele bir de mimikleri görseniz :D 15 Haziran'dan sonra yarım gün olarak başlatacakalrını söyledi öğretmenim, 4 Temmuz'dan sonra da yaz okulu ile birlikte tam güne geçeceğim sanırım. İple çekiyoruz. Bu kadar yeni şey arasında kreşe alışmam ilk sırada yer alıyor. Hadi hayırlısı...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder