29 Kasım 2010 Pazartesi

Tuvalet Alışkanlığı

Tuvalet Alışkanlığına çok daha ciddi bir şekilde dün başladık. 2 yaş öncesinde 2-3 kere tuvalete çiş-kaka yapmıştım ancak süreklilik kazanmamıştı. Şimdi bizimkiler gayet ciddiyetle bana tuvalet alışkanlığı kazandırmaya çalışıyorlar. Tuvaletimi yaptıktan sonra bye bye çiş, bye bye kaka deyip el sallıyorum. Sonra da sifonu çekip bakıyorum, gidip gitmediğine. Önce alıştırma kilodu giydim. Mamam bana alıştıma kilodu ve bezin farkını anlattı ancak ben anlamamazlığa geldim. Üzerime sürekli çiş yaptım. Sonra da anne bu ıslandı deyip pijamamı tutarak gezdim. Bu yöntem işe yaramayınca altımı tamamen açtılar. Tuttum, tuttum artık patlayana kadar sonrasında da dayanamadım. "Anneee beni tuvaletee götüyebiliiy misiiin?" Hemen tuvalete yetiştik. 2 kere çiş 1 kere kakamı yaptım. Öğlen evin içinde güneş olduğu için bayağı sıcaktı ve altımı tamamen açtılar. Ancak güneş gidince üşürüm endişesiyle bir çözüm bulmaya çalıştlar. Kilotlu yün çorabının ön ve arka kısmını kestiler bu şekilde çorapla dolaştım. Önüm ve arkam açık olunca çıplak olduğumun, bezim olmadığının farkına varmam daha rahat oldu. Akşam üzeri de çişimi tuvalete yaptım bir de yatmadan önce yaptım. Sooora da derin uyku :D Bu sabah da Melahat teyzemin refakatiyle 2 kere çiş yapmışım. Evde bir bayram havası! Nedir çözemedim :p Bu işi halledeceğiz inşallah! Ben abi oldum artıık! İşin aksi tarafı kışa gelmiş olması.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder