22 Kasım 2010 Pazartesi

Geveze Muhabbet Kuşu :D

Bayram'da Antakya'ya gittik. Orada ilgiden mi sevgiden mi bilmiyorum ama (!) oldukça geveze oldum. Büyükler gibi oturup sohbetler ettim, herkesi şaşırttım, espriler yapıp kendimi sevdirdim. Gevezliklerimden örnekler :)
Uçağa bindik. Baktım herkes kemerini bağlıyor. (Artık 2 yaş olduk bana da bir koltuk rezerve etmişler artık). Dönüp babama;
- Baba benim de kemerimi bağla, sonra uçaktan düşerim.

Arsuz'da kelimenin tam anlamıyla özgürlüğün tadını çıkardım. Boş sokaklarda koşuşturdum. Kumlarda debelendim. Çimenlerde hem oturdum hem oynadım. Çıplak ayak kumlarda, sokaklarda dolaştım (Çok sıcaktı). Büyüklerimin elini tutmadan dolaştım durdum. Mamam da elimi tutmak isteyince sokakta bas bas bağırdım;
- Ben kendim yürüycem. Anne sen kumsala git sana bay bay yapacağım (kendim sola annemi de sağa gönderiyorum ki arkamdan gelmesin :))

Dedeme gidip;
- Dede sen dede misin?

Ayakkabılarımı alıp kapıya gidiyorum.
- Ben eve gidicem.

Dedemin arabasındayken, birkaçımızın Ömer Dayının arabasına gideceğini anladım. Kapı açılır açılmaz.
- Geliyooyuuuummm. Geliyooyuuuummm.

Havaalanına gelince;
-Uçak beklee, ben geliyoyuuum.

- Anne bu poşeti açar mısın içinde oyuncak olabiliy.

Mamam: Arda ben seni neden çok seviyorum?
Arda: Sevmek için seviyorsun.
Mamam: Arda sen beni neden çok seviyorum?
Arda: Kampanya için seviyorum.

Mamam: Arda su içer misin?
Arda: Yeterli yeterli canım.

Arsuz’da inince arabadan daha inmeden inlemeye başladım.
- Babacım noooluuyssun beni denize götür, noooluyssuun.
- Anne bana mayol veyebiliy misin? (Marul istiyorum)

Mamam: Arda kapıyı kapatayım mı?
Arda: Kapatabiliysin.
Arda: Anne neden kapıyı kapatıyoysuuun (Annem kapıyı kapatırken inlemeli ses tonuyla)
- Baba seni bi daha parka götürmücem.
- Anne sen gelme, orada otur. biz babayla ekmek almaya gidicez.
- Anne sen gelme mustakta bulaşıkları yıka, yemek yap.

Gözlerimi kısıp gülümsüyorum, ne yapıyorsun diyenlere;
- Şirinlik yapıyorum diyorum.

- Anne/Baba bana ne getiyydiin? (Akşam eve geldiklerinde mutlaka poşetleri karıştırıp bu soruları soruyorum :))
Telefonda dayıma;
- Gel ayytıık, gel.

Onur amcama;
- Onuy amca sana çay pişiydiim.

Dedeme;
- Dede sen sigara içmiyosun. O kaka, onu kötü amcalar içer. (Ayıptır söylemesi çevreye, insan hayatına duyarlı bir gencim!)

Sorular, Sorular!!!
- Anne bunun içinde ne var?
- Anne neden bunu giydin?
- Anne baby tiyi nedeeeen kapattın?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder