9 Kasım 2010 Salı

2 Yaş Doktor Kontrolüm...

Yeni bir çocuk doktoru öğrendik. Ancak çok yoğun olduğu için 5-6 hafta sonraya nihayet randevu alabildik. Çok hareketli, çok sevecen ve işini gerçekten çok iyi yapan bir doktor (2. gidişimiz). Dr. Alev Kutlu Hanım. İlk gidişimizde beslenme konusunda tavsiyeler almıştık. Beni tanıyanlar bilir. Peynir, süt ve yoğurtla hiiiiç arası olmayan bir fıstığım ben! Peyniri tost olarak yiyorum. Sütü de çukulu süt olarak içiyorum. (nesquick'le yanii..) Yoğurda gelinceee, onu hiç sormayın. Kelimenin tam anlamıyla nefret ediyorum :( Bizimkiler zorlama tekniğini çoktaan bıraktıkları için ben de yoğurt aylardır ağzıma sürmüyorum. Onlara göre maalesef, bana göre harika!

Doktorumuz müneccim gibi. Biz daha hiç birşey anlatmadan, neler yaşadığımızı, neler yaşayacağımızı bir bir anlattı ve yazdı. Artık sosyalleşiyorum.
İlk aktivitem Bebek tiyatrosu oldu. Midilli seyretmeye gideceğiz. Zaten babacım'la pazara 2 defa gitmiştim. Havalar soğuk olduğu için gitmiyordum ancak Alev Hn. havalar soğuk da olsa kalınca giydirirsiniz çıkarırsınız. Pazara mutlaka gitmeli. Meyveleri sebzeleri tanımalı dedi. Kukla tiyatrosuna, ritim kursuna da götürecekler inşallah beni. My Gym'e gittiğimde trambolin'de bol bol zıplıyorum, bowling de oynuyorum ancak gerçek bir bowling salonuna hiç gitmedim. Antares alışveriş merkezinde de kukla tiyatrosu varmış. Ayrıca Armada Alışveriş merkezinde de her cmt 14:00 de çocuk tiyatrosu var. Ankara'da oturanlara duyrulur.

Bu yaşta çocuklar aşağıdakileri yapabilirlermiş:
- sakız çiğner (ben sakız çiğnemeyi çook seviyorum. ilk seferler yutuyordum ancak artık yutmuyorum :))
- Merdiven iner-çıkar
- Kaşık kullanır, çorba içer.
- Kendi başlarına pirzola yer
- Pipet kullanır
- Koklar, üfler (ağız mızıkası kullanabilirmiş. Ben flüt çalıyorum)
- Fermuar açar-kapatır
- Yeleğini, ayakkabısını, çorabını kendi çıkarır
- Şapka giyer-çıkarır
- Oyuncaklarını toplar
- Meyve soyar (mandalina, muz soyabilir. Dün 2 mandalinayı güzelce soyup dedeme yedirdim J)
Liste uzuyor bu şekilde...

12 dev adamdan sonra basketbola merakım çok fazla. Babam ayaklı basket potası almıştım. Dr. Teyze de eve basket potası, bowling ve doktor seti almamızı önerdi. Hafıza kartları, konuşarak öğreniyorum kitapları, TV yerine doğa CD’leri almamızı da önerdi.

Bu arada, boyum, kilom, sağlığım Allaha şükür gayet iyi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder