16 Eylül 2010 Perşembe

Konuşmak Ne Keliiimeee!!!

Konuşmayı sökmenin yanısıra tabiri caizse hiç ama hiç susmuyorum. Aklıma ne gelirse söylüyorum. Eski konuları hatırlıyorum onları anlatıyorum. Telefon alışkanlığım iyice ilerledi. Telefonda soru-cevap şeklinde herkesle konuşuyorum hatta telefonu çoook seviyorum.
Şarkılar öğreniyorum, söylüyorum. Bizimkiler bazı kelimelere oldukça şaşırıyorlar. Büyümüş de küçülmüş diyorlar :)

Mamam: Arda yanına yatabilir miyim?
Arda: Yatabilirsin tabii kiii.

Arda: Kusura bakmayın baba.

Mamam: Arda benim işe gitmem gerekiyor. Para kazanıp sana ekmek, süt alacağım.
Arda: Para kazanmaya beyabey gidek (Mamasından ayrılmak istemeyen ben, Mamamın elini tutarak)

Arda: Bu kutunun içinde oyuncak var sanki.

Arda: Anne sütü götür, yemek detir bize.

Baba: Oğlum sen bebek misin?
Arda: Ben bebek değilim, abiyim.

Baba: Sen muzur musun?
Arda: Ben muzur diyiliiim, abiyim. :D

Yaren: Biz yarııın bayraam kutlicaaaz.
Arda: Biz yarııın badeeem kutlicaaaz. (Yaren'e bakıp onu taklit ederek)

Doğungimi (Doğum günü)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder