16 Eylül 2010 Perşembe

Doktor Kontrolü

2 yaş doktor kontrolümüzde sağlığım, gelişimim, kilom, boyum gayet iyi. 93 cm'lik bir abi oldum artık ben. Ancak hala beslenme sorunum devam ediyor, süt, peynir, yoğurt kavga gürültü eklinde yeniyor evimizde. Diyetisyen den sonra doktordan da aynı direktifleri alan mamam ve babam sanırım bu sefer uygulamaya kararlı. Artık bana yemek teklifinde bulunmuyorlar, gayet sakinler (ya da öyle görünüyorlar, henüz anlayamadım), süt, yoğurt teklifinde bulunmayıp benim yanımda kakaolu süt içip duruyorlar. Pek de ballandıra ballandıra içiyorlar ama ben pek ilgilenmiyorum oyuncaklarımla oynuyorum. Bu sükunet süreci beni de açıkcası çok huzurlu yaptı. Agresifliğimi, huysuzluklarımı bir yana bıraktım. Ne o öyle şunu iç bunu ye diye zorluyorlar beni. Alla alla... Doktor amca mamam söyledi işte sizin böyle bir misyonunuz yok. Üzerine düşerseniz daha kötü olur, ilgi çekmek için yemek yemiyor. Siz ne kadar rahat olursanız onun da beslenme konusunda daha rahat olacağını göreceksiniz. Bakalım hep beraber deniyoruz hiii hhiii hiii :D

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder