16 Eylül 2010 Perşembe

2 Yaş Sendromu...

Ya bu neymiş ki anlamadım, ben de yakalanmışım bu sendroma mamam arkadaşlarına anlatırken duydum. Biyaccık da erken yakalanmışım 22 aylıkken. Davranışlarımdaki değişiklikler şöyle: (Tüm belirtileri gösteriyorum neredeyse)
- Herşeye hayır demek (Ancak yine de yapmak hii hiii :))
- Yemekleri kendim yemeye çalışıyorum (Katı yemeklerde başarılıyım. Kendi başıma çatalı batırıp ağzıma götürebiliyorum. Kaşıkla biraz zorlanıyorum çorbalarda.)
- Büyükleri taklit etmeyi çok seviyorum. Ayakkabılarını giymeye çalışıyorum.
- Kendi ayakkabımı kendim giymeye çalışıyorum.
- Her dediğimi yaptırmaya çalışıyorum. Aksi halde ağlıyorum, huysuzlanıyorum, kendime-yanımdakilere vuruyorum. Zarar veriyorum. Bardak, tabak yere atıyorum. (Beslenme baskısı üzerimden kalktığından beri bunları daha az yapar oldum ama... baskıyla bir ilgisi olabilir mi? :o)
- Yemeklerimi maam sandalyesinden kesinllikle yemiyorum.
- Önlük kesinlikle taktırmıyorum. Üzerim sürekli leke içerisinde. Valla Kosla Vanish Max bile bir işe yaramıyor.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder