6 Mayıs 2010 Perşembe

Uzun Bir Aradan Sonra...

Biliyoruz oldukça uzun bir ara verdik. İş, güç, sınav derken mamam yeniden yazamaya başladı. Geçen zamanda neler neler olmadı ki...

- İyice bilinçledim. Kendimi daha rahat ifade edebiliyorum artık.
- Yürümekten çok artık koşuyorum.
- My gym'i ihmal etmiyorum. Her dışarı çıktığımızda My Gym'e gittiğimi zannederek. "Bay Gym" diyorum.
- 3 kelimelik cümlelere geçtim.
- TV'deki komik şeylere güler oldum.
- İspanya'ya gittim geldim. Gezdim gördüm. (Ayrıca anlatacağım)
- 2 kere İstanbul'a gittim geldim.
- Mamamın dedesi vefat etti.
- Mamam sınava girdi. O da artık bir PMP!
- Artık eve girmez oldum. Soluğu bahçede alıyorum. Kuşların kedilerin peşinden koşturup duruyorum :)
- Aşıları tamamladık.
- İyice düzen ve temizlik hastası bir olup çıktım. (Elektrikli süpürge ile köşe bucak temizlik yapıyorum. Islak mendillerle yerleri, masaları siliyorum. Bez bulamazsam body'mle siliyorum). terlikleri kıyafetleri bir taraftan başka bir taraf kaldırıyorum, diziyorum. Çamaşır makinesine kirli sepetinden kirlileri koyuyorum. Makineyi ayarlıyorum. Henüz çalıştırma düğmesini bulamadım. Bulaşık makinesini boşaltıyorum. Tabakları alt alta üst üste diziyorum.
- Büyüdüm, boyum uzadı. Kilom aynı oranda arttı.

İşte böylee...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder