12 Mayıs 2010 Çarşamba

Anneler Günü

9 Mayıs pazar sabahı dedemle çıktığım yürüyüşten elimde sarı minik çiçeklerle döndüm. Kapıyı mamam açınca çiçekleri kendisine uzattım. O kadar mutlu oldu ki. Beni öptü, kokladı. Yaaa anneler çiçekleri ne kadar çok seviyor. Ben her gün toplayayım bari. Mamam işten eve dönünde kendisine veririm sürpriz olur :)

Reklamları çok seviyorum. İşe güce dalmışsam, oyun oynuyorsam dahi reklamlar başlayınca dikkat kesilirim. Ancaak 2 reklam var ki, bana bir durgunluk, bir duygusallık çöküyor.

1- Pınar sütün reklamı
Annedir yüreği fazla dayanmaz
Herkes bıksa benden annem bana doymaz
Öper besler beni unutur kalbinde
Annem burda olsun bana bir şey olmaz
Hergün bakar bana kusurumu görmez
Günler gece olsa o ışığı sönmez
Ellerim büyüdü avuçlarında
Bi tek annem olsun bana bişey olmaz

2- Annneeem, Anneeem her zaman yanımdasın sen anneeem.

Mamamın elinden tutuyorum "sööle söööle" diyorum. O bana bu şarkıyı söylerken yatak odasına götürüyorum onu yatağa çıkıyoruz birlikte bir sağa bir sola sallanıyoruz. Kafamı yastığa koyup onu dinliyorum. Susarsa da hemen "söööle söööle" deyip devam ettiriyorum :) Sarıılıyoruz birbirimize. Beni öpüyor sürekli :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder