4 Eylül 2009 Cuma

Deniz Tatilimiz :)

İlk olması nedeniyle mi bilemiyorum ama tatil yolculuğumuz çok maceralı geçti :) hem gidiş hem dönüş. Cumartesi 05:00’te Antalya’ya doğru yola çıkmayı planlamıştık. 04:30’da kalktık ancak babam kendisini hiç iyi hissetmiyordu. Mide bulantısıyla başladı herşey sonrasını anlatmayayım :) Kendimize gelene kadar gün iyice ağarmıştı. Nane-kimyon kaynatıp koyduğumuz termosumuzu da yanımıza alarak saat 07:30’da güç bela kendimizi yola attık. Babam hala kendisini iyi hissetmiyordu. Gözleri kapanıyor, rengi atmış. Yalpalaya yalpalaya 3 saate yakın yol gittik. Sonra ben uyuyunca direksiyona maam geçti. 2,5 saat kadar o uyuklayarak araba kullandı (yorgunluğumuzu anlatmamız imkansız). 5,5 saatten sonra hepmiz kendimizi biraz toparlamıştık. 8 saatte otelimize vardık. Tatilimiz süper eğlenceli, hoş süprizlerle dolu ancak çok çok hızlı geçti :) Hiç geri dönmek istemedik :( Dönüş yolunda bu sefer ben hastalandım. Yol boyunca mide bulantısı ve gerisini anlatmayayım. Midem su dahil kabul edemediği için sonunda vücudum bitap düştü. Arka koltukta uyuya kaldım. Doktoruma ulaştık acile gitmemizi serum bağlatmamızı söyledi. Babam beni acile yetiştirmek için Antalya’dan bir gazaaa bastıııı ve 4,5 saatte Ankara’dayız :) Gece 01:30’da serumu yemiş ve kendime gelmiş bir şekilde hastaneden ayrıldık. Tü yolu ıslak koltuğu battaniyelerle kamufle ederek geldik. Benim bütün body’lerim kirlendi :) Mamamın temiz hiç bir kıyafeti kalmadığı için o biraz ıslak geldi. Çok şükür ki evimize ulaştık. Pazar günü perhiz yaptım. Midem çok rahatlamıştı. Akşam 21:00’de elimdeki serum iğnesini çıkarttırmak için hastaneye yola çıktık. Arabanın kokusundan mı yoksa tam iyileşememiş olmamadan mı bilemiyorum. Midem volkan gibi yine harekete geçti :) Üstümüz batmış bir şekidle hastaneye vardık. Bizi gönderdiler biraz daha iyi olduktan sonra elinizdeki iğneyi çıkartalım dediler. Neyse serum iğnemiz Çarşamba günü nihayet çıktı. Artık çok şükür iyiyim :)





























































Hiç yorum yok:

Yorum Gönder