7 Eylül 2009 Pazartesi

Arda'dan Haberler :)

Eee yavaş yavaş ben de büyüyorum. Bugün 1 yaş 4 günlük olmuşum :)

- Artık çatalla kendi meyvemi yiyebiliyorum çatalım meyveye batırılmak kaydıyla :)
- Elimle önüme konan ekmek parçalarını ağzıma atabiliyorum ve bunu çok seviyorum :)
- Mamama ve babama çatalla yiyecek verebiliyorum. Bazen çataldaki yiyeceği kendim yiyip boş çatalı da onların ağzına sokmuyor değilim hiiihiiii hihiiiihiii :)
- Yürümek için mamamın veya babamın elini çekiştiriyorum uzatılan elden tek bir parmak seçip, sadece onu tutarak yürümeye çalışıyorum. İki elimi kesinlikle tutturmuyorum.
- Koltuğu bırakıp salonun ortasına doğru birkaç adım atıp, nerdeyim ben şeklinde afallayıp yere oturuyorum.
- Pusette ve mama sandalyesinde kendi başıma ayağa kalkıp heyecan yaratıyorum :)
- Hiç durmaadn adımı söylüyorum. Aaadaaa, Aaadaaaa şeklinde. Ne dediğimi bilmiyorum ama bu kelimeyi sürekli tekrar ediyorum.
- Artık söylenenleri anlamaya başladım. Aa şu tarafa bak denildiğinde veya aa baba geliyor denildiğinde o tarafa hemen bakabiliyorum.
- Bir diğer favori kelimem Anne. Bu kelime de dilime pelesenk olmuş durumda.
- Ayrıca baba kelimesi de favorilerim arasında.
- Bugün aba demeye başladım. Arka arkaya sıralıyorum abi, babi, baba, aba, ba, ba....
- Bir babama, bir mama doğru yorulana kadar tur atıyorum. Çok sefer dengemi kaybediyorum ama... hevesimden hiç vazgeçmiyorum :)
- Alkış yapmaya başladım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder