12 Mayıs 2009 Salı

İlk Anneler Günüm :D

İnsan her şeyi yaşayınca anlıyor gerçekten. Koruma içgüdümün ne denli güçlü olduğunu, CANIMA CANIMI feda etmeyi, KOŞULSUZ SEVMEYİ, sabretmeyi, sorumluluğu kemiklerimde, iliklerimde hissetmeyi ANNE OLUNCA ANLADIM. Sözlerin bile tanımlamakta güçlük çektiği, çok derin, özel anlamlar içeren bu duyguyu Tanrı bana da yaşattığı için şükrediyorum.

İlk Anneler Günümde yaşadığım heyecanı, mutluluğu hiçbir zaman unutmayacağım.Oğluşumun bana almış olduğu Anneler Günü hediyesi beni gerçekten çok duygulandırdı.
SENİ ÇOK SEVİYORUM MİNİŞİM HEM DE ÇOK!

Bir hediyem daha vardı. O da benim için her fedakarlığı göze alan, koruyan, kollayan, HERŞEYİNİ bize adamış olan Mamam’dan :)

Allah kimsenin ANNESİNİ ve BABASINI başından eksik etmesin!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder