3 Şubat 2010 Çarşamba

Yuppii!!! Elektrikli Süpürge Geldii!!!

Yemek yerken bile süpürgeyi çalıştıttırıyorum. Mamama getirip "Süpü cali" diyorum. Onlar süpürgeyi çalıştır dediğimi anlıyorlar artık :)
Haftasonu Cepa AVM'ye gittik. mağazaları dolaşıyoruz. Siemens Beyaz Eşya mağazasını görünce çarpıldım. İşte benim aradığım mağaza buydu! Nasıl mağazanın kapısından girdiğimi hatırlamıyorum. Koşar adım...
"Çama çama" diyerek yapıştığım cam çamaşır makinesinin camıydı. Allahım bu ne güzel bir makine. Kapağını elliyorum, açıyorum derken o da nee?? "telezyon". Sıra sıra dizmişler. Onları da güzel elliyorum, inceliyorum. Tam çamaşır makinesine geri döneceğim birden hayatımın aşkını orada gördüm "Elektrik süpürgeleri renk renk". Bu kadar güzel oyuncağı (!) bir arada gördüğüme inanamıyordum. Bu bir rüya olmalıydı! Elektrik süpürgelerini elliyorum. Sağına bakıyorum soluna bakıyorum mamama babama gösteriyorum. Sevincimden deliye döndüm resmen. İçim gidiyor "çalı" diyorum ancak çalıştıramıyorlar, amca kızar diyorlar. Tekrar çamaşır makinelerine koşuyorum, televizyonlara, elektrik süpürgelerine yöneliyorum. 15 dk. mağazada bir o yana bir bu yana koştum durdum.
Mamam artık dayanamadı Joker Maxi Toys'dan kızlar için üretilmiş oyuncak elektrikli süpürgelerden aldı. Sindy'nin Pembe-mor elektrikli süpürgesi. Eve gelince elimden hiç düşürmüyorum. Gerçek süpürge gibi çalışıyor :) Nasıl ayrılacağım bu aşkımdan bilemiyorum!






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder