29 Aralık 2009 Salı

Mini Haberler :)

- Babam yeni lego aldı bana. Artık onları üst üste dizebiliyorum.
- Bol bol kabak çekirdeği yiyorum (Kalsiyum açısından çok faydalıymış). Görür görmez "çeki" diyorum (çekirdek yani)
- Pazartesi yeni gelen bakıcı teyzeye balonumu uzatıp "şişir" dedim. Bizimkiler tuhaf tuhaf baktılar. Alla alla neden şaşırıyorlar. Ben artık herşeyi anlıyorum ve çat pat kelimeleri söylüyorum.
- Kaka yapınca arada sırada gösteriyorum ya da kaka diyorum.
- Herşeyi parmağımla işaret edebiliyorum. İstediklerimi alamayınca da çok kızıyorum :(
- Ekmek istediğim zaman eppe diyorum :)
- Yemek yiyeceğim zaman nam nam diyorum.
- Dil nerede denince, dilimi kocaman dışarı çıkarıyorum.
- Televizyonu kumandadan açabiliyorum.
- Elime süpürge ve bez alıp her yeri temizlemeye çalışıyorum. Elektrikli süpürgeyi çalıştıtırıp halının üzerini süpürüyorum. (Tabii süpürgeyi uzun süre bıkmadan çalıştıtırdığım için saklıyorlar :( )
- İtfaiye arabamı na-ni-na-ni diyerek yerde sürüyorum.
- Müzik açtırıp oynuyorum :)
- Dişlerimi, yanağımı, göbeğimi gösteriyorum.
- Fotoğrafımı görünce "Arda" diyorum.
- Fön makinesi veya elektrik süpürgesini kullanırken vuuuu diye ses çıkarıyorum.
- Şampuan reklamı çıkınca saçımı tutup saç diyorum.
- Gözümü gösterip güzz, deniz fotolarını da görünce yüzz diyorum :)
- Birşey göstermek istediğimde etrafımdakileri ellerinden tutup sürüklüyorum.
- Babam arabanın direksiyonuna beni oturtunca, 40 yıllık şoför gibi direksiyonu sağa sola çeviriyorum (Tabii bu arada araba seyir halinde :) )

Bizimkiler Arda sözlüğünü çoktan oluşturdukları için artık iletişimimiz dah güçlü!!!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder