1 Aralık 2009 Salı

Antakya - Bayram

Bayramda Antakya'ya neneme ve dedeme ziyarete gittim. Dört gözle beni bekliyorlardı. Tabii mamamla babam ikinci planda kaldılar yine, hiii hiii hiii :D
Kalabalığı görünce çenem bayağı açıldı. Kelime dağarcığıma yenilerini de ekledim. Teyze, amca, cam, kapak. Bazen uyurken sayıklıyorum, dede, anne, baba diye sürekli tekrarlıyormuş. Mamam ööle diyoo. Henüz tercüme edilememiş sözcüklerim de var. Onları da aralara sıkıştırıyorum. Hiç susumuyorum. Gelene geçene bay bay yapıp öpücük gönderiyorum. Eee büyüoruz artık kolay mı? :D
İyice hareketlendim. Her yeri karıştırıyorum. Elektrik süpürgesi elimde dolaşıyorum. Salondaki halıyı, antreyi süpürüyorum. Temizlik yapan teyze ile birlikte halıları düzeltiyorum. Valla elimden her iş geliyor :) Bardak, atal verseler masayı da kuracağım ama...

Hatay havaalanındayım. Bu sabah 07:00 deki uçağımız, Ankara'daki yoğun sisten dolayı 09:15'te rötarlı bir şekilde kalktı. Esenboğa havaalanına inemediğimiz için havada tur attık; çünkü Ankara'ya da yine sisten dolayı inemedik. Neyse, Allah'a şükür kazasız belasız toprağa bastık :)



Bebeklerin gözlerini koparmaya çalışırken yakalandım :)


Dolabı karıştırırken :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder