1 Haziran 2009 Pazartesi

Afyon Gezisi

Haftasonu Afyon'daydık. Afyon sokaklarını dolaştık. Afyonun meşhur sucuklarının, lokumlarının tadına baktık (tabii ben bakamadım da neyse :)). Mamacım bana evde 2 günlük yemek hazırladı. Sebze yemeği, makarna, köfte, tavuk :), meyvelerimi (portakal, elma, kayısı), yoğurdumu alıp yola çıktık.

Molalı 4 saat süren yolculuktan sonra Anemon Hotel'e vardık. Yolda oyuncaklarımla oynadım, biraz kestirdim, yemeğimi yedim, sağa sola bakındım. Yolculuğumuz oldukça rahat geçti. Mola verdiğimiz yerde bebekler için salıncak ve mama sandalyesi vardı. Ben salıncağı tercih ettim tabii ki :)

Otel çok güzeldi. Personel beni bayağı şımarttı :) Odaya varır varmaz hemen mayolarımızı giyip havuza indik. Tabii ben de termal havuzda yüzmeyi, jakuzi keyfi yapmayı ihmal etmedim :)

Dişim çıktı yaa artık meyvelerin rendelenmişini yemek istemiyorum. Elimle tutup yemek istiyorum tüm meyveleri. Kayısıyı, portakalı, elmayı elimle yemeyi, emmeyi çok seviyorum!


Araştırmacı Gazeteci Arda Ünal :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder