6 Aralık 2010 Pazartesi

Eskişehir Gezisi

4 Aralık Cumartesi günü hızlı tren ile Eskişehir'i gezmeye gittik. 3 senedir Ankara'dayız. Şimdi kısmet oldu :) Hızlı trenden iner inmez bir şehir haritası edindik. Nereleri, hangi sıra ile gezeceğimizi planladıktan sonra Porsuk çayı'na doğru yürüyüşümüze başladık. Hava güneşliydi ancak yine de biraz soğuktu. Porsuk çayının kıyısı bir sürü cafe, restoranlar ile dolu. Porsuk çayının kenarında biraz yürüdükten sonra tramvay'a binerek merkezi bir uçtan bir uca dolaştık. Yol üzerinde havacılık müzesini, Anadolu Üniversitesini, tramvay'ın son durağında Kentpark alışveriş merkezini, yapay plajı gördük. Dönüş yolunda Tarihi Odunpazarı Evlerini durağında indik. Rengarenk, tarihi konakları, hediyelik eşya dükkanlarını, fotoğraf galerisini, sokakları, cam atölyesini, Atlıhan'ı gezdik. Hamam yolu'nda uzun bir yürüyüşün ardından Porsuk Çayı'nın kıyısına geri döndük. Çok sıra olduğu için Porsuk çayı'nda motora binip gezemedik. Güneş batıp hava iyice soğuyunca merkezdeki alışveriş merkezine girip kahvelerimizi yudumladık. Sonra ben Playland'te bir saat kadar oynayıp iyice deşarj oldum :) Akşam 19:00'daki trenimize yetişip Ankara'ya döndük.

Çok eğlenceli, hareketli, bir hayli yorucu (yanımıza puset almadığımız için), ilginç, güzel bir gezi oldu.

Yine görüşmek üzere Eskişehir !

Cam Atölyesi

Gezi otobüsü...

Odunpazarı Evleri...

Tramvay Gezisi (Eskişehir merkezini tramvay ile baştan uca gezdik)

Porsuk Çayı manzarası...

Gezi sonunda ihtiyaç molası :) (Cam Atölyesinin WC'si)