1 Temmuz 2009 Çarşamba

Brunch - Green Gold

Haftasonu brunch'ımız çok keyifliydi. Minderlerin üzerinde yer masasında güzel bir kahvaltı yaptık. Kahvaltı sonrası, püfür püfür rüzgarın eşliğinde minderlere uzandık. Tabii ben arabamda iki kere şekerleme yaptım. Çok huzurlu bir ortamdı :) Çimenlere basarak stresimiz attık :)
Rahat durmam için bizimkiler yine yeşil soğanımı unutmamışlardı :D





Deniz'cik ve Ben :) Çoook hareketli bir abi, kısaca Atom Karınca diyebiliriz. Bir dakika oturmuyor. Benim yeşil soğan yediğimi görünce o da heveslendi. Tadına baktıktan hemen sonra yeşil soğanı yemeyi bıraktı :) Bana sürekli gelip senin ağzın yanmıyor mu diye soruyor :) Henüz konuşamadığım için hayır yanmıyor diyemiyorum tabii. Ayıp oldu, bilerek konuşmuyorum zannediyor :D



Gördüğünüz gibi çimenlere, toprağa çok çabuk adapte oluyorum :D


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder